Bossewaard

Sunday, March 11, 2007

Verhuisd!


Alles is verhuisd!

De eerste foto van vandaag in Cothen; bij het bord bij de ingang


De laatste foto in Arnhem...



Door de straat met het karretje




In Arnhem: alle spullen zijn ingepakt





0 Comments:

Post a Comment

<< Home